7 beste marketingtips voor koffiewinkels

7 beste marketingtips voor koffiewinkels

 

Online koffiebedrijven laten velen toe te werken vanuit de huisverkoop van java. Maar de groei van uw bedrijf vereist reclamestrategieën en site-optimalisatie. Als u geïnteresseerd bent in het vinden van de beste methoden om koffie te verkopen vanuit uw huis, moet u uw bedrijf aanpassen aan opkomende trends en de gewoonten van uw potentiële klanten. Deze java-marketingideeën en -suggesties geven uw bedrijf richting en praktische maatregelen voor succesvolle vooruitgang.

Content marketing

Het aanbieden van nuttige en informatieve inhoud met betrekking tot koffiezetprocedures, drankrecepten en nieuwe brandingstrends trekt bezoekers van de website aan. Inhoudelijke reclame omvat traditioneel ook blogging, maar video’s en podcasts vormen nuttig materiaal dat klanten naar uw website leidt. Maak interessante blogposts en video’s die uw koopwaar op een frisse manier weergeven.

Naast echt praktische inhoud, zorg ervoor dat het deelbaar is. Voordat u een nieuwe post of video maakt, vraagt u zich af of dit iets is wat mijn potentiële klanten willen doorgeven aan hun kennissen en vrienden? Er bestaan veel contentmarketingprogramma’s om u te helpen bij het ontwikkelen van problemen en het leggen van verbanden in de java-wereld.

Wees consistent in het verspreiden van content, wat betekent dat uw bezoekers een reden hebben om terug te komen naar uw website en een terugkerende klant te worden. U creëert vertrouwen wanneer u uw merk lanceert als een autoriteit op het gebied van koffietrends, de allerbeste apparaten om de smaak en textuur te verhogen, of als gidsen voor de consistentie van de maling. Maak een schema voor uw artikelen en de stappen die u kunt nemen om uw website te adverteren.

Maak het persoonlijk

Uw merk communiceert over de waarden en het karakter van uw bedrijf, maar laat daarnaast een andere impact achter bij kijkers die beelden en producten met behulp van uw bedrijf zullen associëren. Scheid u van de concurrentie door te kiezen voor een krachtige en gedenkwaardige merkpersoonlijkheid.

Wilt u dat mensen uw koffie zien als hun levensader voor elke drukke ochtend en een on-the-go noodzaak? Of wilt u dat mensen uw merk associëren met een gezellig kopje koffie van een Nespresso machine dat ze delen met hun geliefden? Nadat u uw stem, stijl en toon hebt bepaald, laat u zich niet van hen afleiden. Wanneer uw websitebezoekers een nieuwe blogpost lezen of een nieuwe social media-foto zien, wilt u dat ze het gevoel hebben dat ze met een oude vriendin spreken of dat ze een favoriete vertegenwoordiger zoeken.

Maak van uw online koffiebedrijf een eigenzinnige, energieke stem in deze cafeïne-industrie of creëer een elegante, luxe uitstraling. Organisch of toegeeflijk, jeugdig of tijdloos, zorg ervoor dat uw merk herkenbaar is – druk dat karakter dan uit op uw website, sociale media, sterke verpakkingen en boeiende reclame.

Maak gebruik van social media

Uw e-commerce bedrijf zal een kleine groep mensen in dienst nemen totdat u sociale netwerkprofielen voor uw bedrijf maakt. Wanneer u het domein van de sociale media betreedt, zal uw deelname een hoge vlucht nemen. Klanten zullen uw producten en inhoud bespreken, en u zult meer en meer worden opgemerkt. Maar voordat u zich in de social media-wereld begeeft, zet u eerst uw perfecte merk op dat uw doelgroep zal boeien.

U zult in eerste instantie profielen willen maken op de meest populaire sociale-netwerkplatformen, maar er verschijnen steeds nieuwe platforms. U kunt nieuwe platforms uitproberen en ook de geprojecteerde social media trends lezen om de rages te kunnen volgen. Uw analytics zullen de prestaties van elke fase weerspiegelen, en terwijl u verder gaat, kunt u alle modi die niet bijdragen aan de inkomsten weggooien.

Sociale netwerken houden klanten op de hoogte. Klanten zijn geïnteresseerd in de actie achter de schermen en de echte mensen die hen ondersteunen. Als u zich zorgen maakt over het jongleren met veel maatschappelijke mediaprofielen, nemen managementtools de druk weg. Gebruik een social networking marketing management tool om uw volgende berichten te organiseren.

Met andere merken samenwerken

Andere online merken die mooi bij koffie passen, zoals ontbijtbedrijven of keramische mokbedrijven. Zullen uw bedrijf op een lucratieve manier promoten. Deze bedrijfsrelatie is voor beide partijen voordelig, omdat u hun producten ook op uw blog of sociale websites kunt opnemen. Als uw online koffiebedrijf nog steeds zijn sporen nalaat, dan kunt u de hulp van een gevestigde firma inroepen als zij het potentieel van uw e-commerce ding zien.

Het toevoegen van merkambassadeurs of beïnvloeders kan uw online koffiebedrijf persoonlijk maken. Veel verschillende aanbieders identificeren de beïnvloeders in uw bedrijf voor u, zodat u de juiste mensen kunt selecteren om uw koffie bekend te maken. Voeg een speciale locatie voor uw samenwerkingsverbanden toe op uw site. Zodat consumenten uw fans en het traject van uw online bedrijf kunnen zien.

Kies beïnvloeders die een afspiegeling zijn van uw doelgroep en die uw reputatie zullen opbouwen. Voor wie volgt en luistert naar uw partners is het mogelijk om kortingen en couponcodes aan te bieden. Verhoog de javavaverkopen met deze incentive-strategie.

 

Maak gebruik van moderne betaalmiddelen

Uw online bedrijf draait om het ruilen van goederen tegen betaling – en u wilt ook de procedure voor het ontvangen van uw hoogwaardige geroosterde bonen een no-nonsense aangelegenheid maken. Plaats een duidelijke routebeschrijving en betaalmiddelen op uw site. En uw klanten zullen op weg zijn om te genieten van hun nieuwe terrein. PayPal en Dwolla zijn een van de beste betalingsoplossingen voor online bedrijven.

Bied betaalmethoden aan op uw e-commerce site die het meest geschikt zijn voor uw klanten en die het meest populair zijn bij online aankopen. Factuurbetaalmethoden zoals PayPal zijn eenvoudig en uiterst normaal voor internetkopers. PayPal kan omgaan met vele valuta’s. Dus dit kan een waardevol alternatief zijn voor internetkoffiebedrijven met wereldwijde ambities.

Dwolla biedt ACH-betalingen aan. Een veelzijdige betaalmethode. Dwolla heeft een maandelijkse vergoeding, maar geen extra handelskosten. En het komt overeen met de behoeften van het bedrijf en de klant als ze willen gaan met de transactie over fundamentele communicatiediensten. Zoals e-mail. ACH is een middel voor wereldwijde klanten voor uw koffie uit een Jura koffiemachine maals u bereid bent om uw goederen te verzenden naar andere landen dan uw eigen land. Ze dienen als een creditcardverwerker en mobiele betaalchip. Wat de klantervaring vereenvoudigt.

Vergeet mobile marketing niet

Mobiele telefoons zijn niet alleen voor het bellen, sms’en en het maken van foto’s. Ze zijn ook de methode van veel mensen om hun favoriete dark roast pick-me-up te kopen. 7. Mobiel winkelen is een nieuwe trend die steeds populairder wordt. Veel online koffiebedrijven bieden ook abonnementsprijzen aan waarbij de koffie om de paar weken wordt geleverd. Consumenten houden van deze handige kruideniersmogelijkheid die ze vanuit hun eigen huis kunnen gebruiken.

Optimaliseer uw website zodat deze mobiel vriendelijk is en al uw e-commerce tools toch soepel functioneren. U kunt zelfs een mobiele app maken voor een grotere en eenvoudigere aankoop. Volgens het Pew Research Center maakt 83 procent van de frequente internetgebruikers uit de VS gebruik van een smartphone. Tablet of vergelijkbaar mobiel apparaat. Het belangrijkste bij mobiele toegang is dat uw klanten een reactieve interface ervaren wanneer ze uw site op een mobiele optie gebruiken.

Mobiele reclame en reclame-oplossingen kunnen klanten lokaliseren op basis van demografische en potentiële belangstelling om ze naar een online koffiebedrijf te sturen. Uit het trendrapport van de National Coffee Association van 2018 blijkt dat het publiek van 18-24 jaar een aanzienlijke voorkeur heeft voor gastronomische java boven niet-fermetische. Afhankelijk van de goederen en het merk van uw online bedrijf. Kan deze markt ertoe leiden dat men mobiele advertenties of reclameboodschappen opneemt die uw java als een belangrijk element in hun eigen fijnproeverdranken presenteren. Word hun go-to-cafeïne kuur door te voorzien in de juiste mobiele demografie.

Gebruik e-mailmarketing

E-mailmarketing is een essentieel onderdeel van e-commerce bedrijven, en internet java bedrijven maken gebruik van deze tactiek om de voortdurende aankopen en loyaliteit aan te moedigen. Gebruik analytische tools om te observeren hoe vaak uw mails tot reacties hebben geleid. Hyperlinks hebben geopend en geannuleerde abonnementen hebben veroorzaakt. Automatiseer uw e-mailsysteem zodat uw klanten regelmatig berichten ontvangen over nieuwe producten. Herinneringen over specials en bedrijfsnieuws.

Beveilig e-mailadressen via afrekenen of met pop-up aanbiedingen. Toon duidelijk de mogelijkheid om reclame-e-e-mails te ontvangen of af te melden. Zodat u geen spervuur van informatie over nietsvermoedende mannen en vrouwen publiceert. Biedt klanten bovendien de mogelijkheid om de frequentie van e-mailaanbiedingen en -updates te wijzigen. Door hen toe te staan de e-mailrelatie te personaliseren. Verhoogt u de kans op een gunstige reactie.

In 2015 meldde Forrester Research dat 24 procent van de inkomsten voor zakelijke reclamecampagnes resulteert in e-mailmarketing. Echter, e-mail reclame kan nu op zijn hoogtepunt zijn, omdat de huidige praktijken in de reclame te produceren grote opbrengsten met e-mail reclame zonder dat veel van de elektronische reclame budget te besteden. E-mail reclame is een stap die uw online koffiebedrijf zal verbeteren en maakt promoties en klantrelaties eenvoudig en voordelig. Vooral als ze geautomatiseerd zijn.

Blog onderwerpen

smoop logo wit

Over Smoop

Smoop helpt sinds 2011 middengrote en kleine bedrijven met de online vindbaarheid. Smoop denkt mee op strategisch niveau om maximale resultaten uit het marketingbudget te halen.

Wilt je een (snellere) omzetgroei met jouw bedrijf? Neem dan direct contact op.

Contact

Smoop
Altingstraat 17
2593 SP
Den Haag

06-47321174
[email protected]

Copyright 2011 - 2020 ©  SMOOP